Kronospan sponsorem strategicznym festiwalu balonowego
Kopiuj tekst

Kronospan sponsorem strategicznym festiwalu balonowego

01.png

Już po raz ósmy odbył się w Szczecinku Festiwal Balonowy o memoriał Kurta Hummela, którego i tym razem strategicznym sponsorem był Kronospan. Tegoroczna edycja przyciągnęła aż 56 załóg z różnych stron świata. Uczestnicy pochodzili z Niemiec, Polski, Francji, Stanów Zjednoczonych, Holandii i Danii.

Trzy dni podniebnych rejsów stanowiły niecodzienną atrakcję dla mieszkańców Szczecinka. Oprócz tradycyjnych, wielobarwnych balonów nie zabrakło też tych o nietypowych kształtach. Pojawił się, znany już z wcześniejszych edycji festiwalu, balon-butelka. Nowością były balony w kształcie lalki Babette, dzbana i kota oraz, górujący nad nimi, 50-metrowy klaun sieci McDonalds.

Festiwal balonowy na stałe wpisał się w grafik wakacyjnych imprez m.in. dzięki owocnej współpracy między Kronospanem i władzami miasta. Aby zaakcentować rolę Kronospanu jako sponsora strategicznego, przedstawiciele Szczecinka zamówili balon promujący Szczecinecki Klaster Meblowy.

Oś festiwalu stanowiły: gra Pogoń za lisem i tradycyjne loty pokazowe. Formułę widowiska wzbogacono w tym roku o nową konkurencję. Splash or grab to zabawa, polegająca na ściągnięciu szarfy z trzymetrowego masztu umieszczonego na środku jeziora Trzesiecko. Załogi musiały jednak zachować ostrożność – dotknięcie tafli wody koszem groziło dyskwalifikacją. Najbardziej spektakularną częścią tegorocznej edycji była Nocna Gala Balonów. W pokazie, dyrygowanym przez Marcina Jaczewskiego, udział wzięło dwanaście załóg. Podświetlane w rytm muzyki balony zachwycały licznie zgromadzonych widzów.

Mimo kapryśnej lipcowej aury, udało się zrealizować program imprezy. Podczas festiwalu podziwiano rekordową liczbę balonów. Między innymi dzięki zaangażowaniu sponsora strategicznego – firmy Kronospan – tegoroczna edycja zakończyła się sukcesem.

Foto: Sławomir Włodarczyk
12.png
02.png
11.png
10.png
09.JPG
08.jpg
03.jpg
06.png
04.JPG
05.JPG
07.png
Powiązane artykuły
Kronospan wspiera festiwal balonowy

temu

Międzynarodowy Festiwal Balonowy w Szczecinku - jedno z najpopularniejszych wydarzeń dla mieszkańców - nie mógłby się odbyć bez wsparcia Kronospanu.
Kronospan sponsorem Akademii Piłkarskiej

temu

Najmłodsi szczecineccy piłkarze otrzymali duże wsparcie Kronospan. Kolejny rok z rzędu firma została głównym sponsorem Akademii Piłkarskiej, która szkoli przyszłe gwiazdy piłki nożnej.
Kronospan dzieciom

temu

Warsztaty w laboratorium, gry i zabawy czy pokazy sprzętu ciężkiego – to tylko niektóre z aktywności, zaproponowanych najmłodszym mieszkańcom miasta przez firmę Kronospan. Ponad 130 dzieci spędziło cały dzień (11 lipca) na terenie Kronospan Design Center. Wszystko to w związku z półkolonią, organizowaną przez szczecinecką Samorządową Agencję Promocji i Kultury. Lokalny przedsiębiorca w ramach współpracy zagospodarował uczestnikom czas na terenie swojej firmy. To część polityki Kronospan, wspierającej mieszkańców miasta.
Kronospan prowadzi unikatowy uniwersytet dziecięcy

temu

Jest wiele sposobów prowadzenia biznesu. Można koncentrować się wyłącznie na rozwoju firmy i zwiększaniu zysków, ale można też prowadzić produkcję w oparciu o zrównoważony rozwój. Peter Kaindl - właściciel Kronospanu - dbając o rozwój firmy, troszczy się także o otoczenie i edukację dzieci. Dowodem na poparcie tej tezy jest kolejny z wielu projektów, prowadzonych przez firmę: KUDiM – Koszaliński Uniwersytet Dzieci i Młodzieży w Szczecinku.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.