Kronospan sponsorem strategicznym festiwalu balonowego

Kopiuj tekst

Kronospan sponsorem strategicznym festiwalu balonowego

Opublikowany

01.png

Już po raz ósmy odbył się w Szczecinku Festiwal Balonowy o memoriał Kurta Hummela, którego i tym razem strategicznym sponsorem był Kronospan. Tegoroczna edycja przyciągnęła aż 56 załóg z różnych stron świata. Uczestnicy pochodzili z Niemiec, Polski, Francji, Stanów Zjednoczonych, Holandii i Danii.

Trzy dni podniebnych rejsów stanowiły niecodzienną atrakcję dla mieszkańców Szczecinka. Oprócz tradycyjnych, wielobarwnych balonów nie zabrakło też tych o nietypowych kształtach. Pojawił się, znany już z wcześniejszych edycji festiwalu, balon-butelka. Nowością były balony w kształcie lalki Babette, dzbana i kota oraz, górujący nad nimi, 50-metrowy klaun sieci McDonalds.

Festiwal balonowy na stałe wpisał się w grafik wakacyjnych imprez m.in. dzięki owocnej współpracy między Kronospanem i władzami miasta. Aby zaakcentować rolę Kronospanu jako sponsora strategicznego, przedstawiciele Szczecinka zamówili balon promujący Szczecinecki Klaster Meblowy.

Oś festiwalu stanowiły: gra Pogoń za lisem i tradycyjne loty pokazowe. Formułę widowiska wzbogacono w tym roku o nową konkurencję. Splash or grab to zabawa, polegająca na ściągnięciu szarfy z trzymetrowego masztu umieszczonego na środku jeziora Trzesiecko. Załogi musiały jednak zachować ostrożność – dotknięcie tafli wody koszem groziło dyskwalifikacją. Najbardziej spektakularną częścią tegorocznej edycji była Nocna Gala Balonów. W pokazie, dyrygowanym przez Marcina Jaczewskiego, udział wzięło dwanaście załóg. Podświetlane w rytm muzyki balony zachwycały licznie zgromadzonych widzów.

Mimo kapryśnej lipcowej aury, udało się zrealizować program imprezy. Podczas festiwalu podziwiano rekordową liczbę balonów. Między innymi dzięki zaangażowaniu sponsora strategicznego – firmy Kronospan – tegoroczna edycja zakończyła się sukcesem.

Foto: Sławomir Włodarczyk
12.png
02.png
11.png
10.png
09.JPG
08.jpg
03.jpg
06.png
04.JPG
05.JPG
07.png

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Kronospan sponsorem Akademii Piłkarskiej

temu

Najmłodsi szczecineccy piłkarze otrzymali duże wsparcie Kronospan. Kolejny rok z rzędu firma została głównym sponsorem Akademii Piłkarskiej, która szkoli przyszłe gwiazdy piłki nożnej.
Kronospan prowadzi unikatowy uniwersytet dziecięcy

temu

Jest wiele sposobów prowadzenia biznesu. Można koncentrować się wyłącznie na rozwoju firmy i zwiększaniu zysków, ale można też prowadzić produkcję w oparciu o zrównoważony rozwój. Peter Kaindl - właściciel Kronospanu - dbając o rozwój firmy, troszczy się także o otoczenie i edukację dzieci. Dowodem na poparcie tej tezy jest kolejny z wielu projektów, prowadzonych przez firmę: KUDiM – Koszaliński Uniwersytet Dzieci i Młodzieży w Szczecinku.
Kronospan ponownie sponsorem Festiwalu Filmowego Integracja Ty i Ja

temu

W dniach 7-9 września odbędzie się siódma edycja Małego Festiwalu Filmowego Integracja Ty i Ja - imprezy towarzyszącej 14. Europejskiego Festiwalu Filmowego Integracja Ty i Ja w Koszalinie. Po raz kolejny sponsorem wydarzenia został Kronospan, od lat wspierający działani
UTWS znacząco poprawi powietrze

temu

W szczecineckim zakładzie Kronospan budowa supernowoczesnej, wydajnej instalacji UTWS, która zredukuje pylenie o ponad 90% i zniweluje uciążliwy zapach, trwa w najlepsze, jednakże, biorąc pod uwagę skalę inwestycji, niektórzy dostawcy są w stanie dostarczyć zamówione ele

Innowacyjny system ochrony powietrza

Kronospan Mielec jest w trakcie kolejnego etapu wdrożenia systemu urządzeń ochrony powietrza - UTWS. Zakończenie modernizacji planowane jest na wiosnę 2018 roku. Inwestycja znacząco zmniejszy oddziaływanie zakładu na otoczenie.
. Prace modernizacyjne w Kronospan Miel