Kronospan otworzył drugie centrum ekspozycyjno – szkoleniowe; tym razem w Warszawie. Pierwsze od dwóch lat z sukcesem funkcjonuje w Szczecinku.
Kronospan Design Center Warsaw, zaprojektowane przez JMW Architekci, powstało z myślą o architektach, projektantach wnętrz i stolarzach, ale także o klientach indywidualnych, którzy szukają inspiracji i pragną skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań.
Kronospan Design Center, które znajduje się w budynku warszawskiego Cosmopolitan, to wielofunkcyjna przestrzeń, zajmująca ponad 300 m2 i wypełniona nowościami produktowymi firmy. Miejsce to oferuje szeroką gamę ponad 300 produktów, wśród których znajdują się panele podłogowe, płyty meblowe, blaty kuchenne oraz laminaty HPL.
- Chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która będzie nie tylko miejscem ekspozycji, ale też zapewni możliwość twórczej pracy z setkami wzorów, kolorów, faktur i rodzajów wykończeń. Wierzymy, że wizyta w Kronospan Design Center Warsaw będzie dla naszych gości bardzo inspirującym i pobudzającym wyobraźnię doświadczeniem – mówi Dyrektor Sprzedaży Kronospan Mielec, Dagmara Mach.
- Rozpoczynając prace nad projektem wnętrz Kronospan Design Center Warsaw nie zdawaliśmy sobie sprawy z bogactwa oferty firmy Kronospan. Czytelne, funkcjonalne a zarazem atrakcyjne wizualnie zaprezentowanie jej produktów stało się kluczowym wyzwaniem w tworzeniu koncepcji tego miejsca.
Proponując poszczególne rozwiązania, staraliśmy się w dużej mierze kierować naszymi doświadczeniami zawodowymi i proponować takie, które mogą być autentycznym wsparciem w codziennej pracy architektów i projektantów.
Stąd, znalazły się tu m.in.: biblioteka próbek w formie regałów, w której zaprezentowane są nieoczywiste połączenia kilku dekorów o różnej strukturze oraz kolorze, stoliki kawowe, które są przykładami rozwiązań z wykorzystaniem gięcia płyt MDF w formie zabudowy ściany oraz mebli ruchomych. Uwagę przyciągają także płaszczyzny mebli, łączone pod kątem 45 stopni metodą tzw. gierunku stolarskiego, a także zabudowa kuchni, ukazująca zachowanie przejścia rysunku słoja w dekorach, prezentujących słój drewna naturalnego.
Znajdziemy tam także niezwykłe bogactwo kolorów, struktur materiałów wykończeniowych, jak drewno z efektem 3D, stal w przeróżnych wybarwieniach czy nadruki.
Jesteśmy przekonani, że ze względu na wyjątkową lokalizację KDC Warsaw i spektakularny widok na Plac Grzybowski, wizyta w tym miejscu będzie dla wielu specjalistów z branży architektury i wnętrz nie tylko zawodową korzyścią, ale też prawdziwą przyjemnością - mówi arch. Łukasz Michalski z pracowni JMW Architekci.
Proponując poszczególne rozwiązania, staraliśmy się w dużej mierze kierować naszymi doświadczeniami zawodowymi i proponować takie, które mogą być autentycznym wsparciem w codziennej pracy architektów i projektantów.
Stąd, znalazły się tu m.in.: biblioteka próbek w formie regałów, w której zaprezentowane są nieoczywiste połączenia kilku dekorów o różnej strukturze oraz kolorze, stoliki kawowe, które są przykładami rozwiązań z wykorzystaniem gięcia płyt MDF w formie zabudowy ściany oraz mebli ruchomych. Uwagę przyciągają także płaszczyzny mebli, łączone pod kątem 45 stopni metodą tzw. gierunku stolarskiego, a także zabudowa kuchni, ukazująca zachowanie przejścia rysunku słoja w dekorach, prezentujących słój drewna naturalnego.
Znajdziemy tam także niezwykłe bogactwo kolorów, struktur materiałów wykończeniowych, jak drewno z efektem 3D, stal w przeróżnych wybarwieniach czy nadruki.
Jesteśmy przekonani, że ze względu na wyjątkową lokalizację KDC Warsaw i spektakularny widok na Plac Grzybowski, wizyta w tym miejscu będzie dla wielu specjalistów z branży architektury i wnętrz nie tylko zawodową korzyścią, ale też prawdziwą przyjemnością - mówi arch. Łukasz Michalski z pracowni JMW Architekci.
Podobnie, jak w szczecineckim Kronospan Design Center, w stolicy także pięknie zaaranżowana przestrzeń sprzyja spotkaniom i wymianie kreatywnych idei, dlatego Kronospan zamierza organizować tam różne wydarzenia, szkolenia, prezentacje, konferencje i seminaria. Wszystko po to, by przekazywać pasję do tworzenia ciekawych wnętrz klientom i prezentować szeroki asortyment produktów i rozwiązań, które oferuje marka.